اراجیف مرتد آینده » توهین محسن نامجو لعنت الله علیه به امام زمان

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

فراماسونی_یهود_شیطان پرستی

اراجیف مرتد آینده » توهین محسن نامجو لعنت الله علیه به امام زمان

 

 

چندی پیش محسن نامجو خواننده ایرانی ترانه ای به نام ((سیزه هشت)) که علیه امام زمان (عج) میباشد را منتشر کرد. در متن این ترانه محسن نامجو با لحنی تند ، جدی و پر هیجان که توجه هر شنونده ای را به خود جلب میکند، ظهور دجال را تمنا میکند.

 

 

 

این شخصیت بی دین و دجال صفت با مسخره کردن شعر مرحوم آغاسی بغضش را نسبت به شخصیت های دینی و دین دار نمایان میکند، و با گستاخی تمام اظهار کرد که ظهور امام زمان امری خلاف واقعیت و دست نوشته مردم جهان به خاطر ترس آنها از مرگ میباشد. با این عقیده، وی به جنگ همه ادیان الهی رفته، که منتظر موعود خود میباشند. که این مطلب نشان دهنده نفهمی و رسوخ عقاید شیطانی در وجود این شخصیت پلید را میکند.

احتمالی که در این جا وجود دارد این است که این اشخاص با وجود بغضی که از جمهوری اسلامی ایران دارند، با پیشنهاد آمریکایی ها یا اجبار آنها  توسط فراماسون های منتظر دجال،دست  به انجام چنین کارهای گستاخانه و کفر آمیز می زنند که چنین کاری بخشی از برنامه های زمینه سازی ظهور دجال بزرگ میباشد.

ولی باید توجه داشت که این شخصیت به گفته خودش، مادری با ایمان و دین داری داشته است و همیشه او را به سمت مسیرهای خوب راهنمایی و ارشاد میکرده است و با این وجود دست به چنین کار ضد خدایی زده است بلکه اگر ذره ارشادهای مادرش در وجودش اثر کرده  بود، این عمل شیطانی را به هیچ عنوان انجام نمی داد.

خداوند دشمنان اهل بیت(علیهم السلام) را لعنت کند.

الهم عجل لولیک الفرج…


 




برچسب‌ها:
+ نوشته شده در  چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:,ساعت 18:33  توسط فرزاد